18 Kasım 2007

var ol ! "arkadaş"


Yıllar önce geçtiğimiz sokakların insanlarını bırak kaldırımları hadi kaldırımları da bıraktım sokak lambaları bile değişmiş ben niye değişmeyim ki…
Hala sap gibi aynı sokaktan geçiyorsam değişmedim demektir hala aynı pencereye bakıyor, o aradığımın o pencerenin arkasında olmadığını bildiğim halde halen bakıyorsam değişenleri ya da geçip gidenleri değil benim gidemeyişimi suçlamak lazım…
Bide her gün gördüğün insanı daha doğrusu seni her gün gören birini senin hiç fark etmemen ne kadar da acıklı dimi sen birine kurulmuş bir çalar saatsin oda sana kurulmuş bir çalar saat ama hiç zamanlarınız birbirini tutmuyor ve bir o kadar da safsınız. Her gün yüzüne bakıyor sense onun baktığını görmeyi bırak öyle biri olduğunun farkında bile değilsin.
Bu hikâyeyi fazla uzatmıycam ama fark etmekle farkında olmak arasındaki farkları görün derim ben fark etmemişimdir siz farkında olmamışsınızdır ama fark eden bir şey vardır fark etmesekte…
“Varların içinde şüphesiz varım yokların içinde var olmaya çalıştım

Hiç yorum yok: